Underhållning och sorg

Gick in på Blondinbellas blogg och kollade in hennes "veckans 5 bloggare" för att se om det fanns nån intressant och det gjorde det väl. En som jag fastnat på för stunden är sexiness! Den handlar kort och gott om sex och tjejen som skriver är väldigt öppen med allt. Väldigt underhållande hahah. Men man undrar liksom vem är hon? Kommer man någonsin få veta det? Tror inte det. Jag är glad att hon skänkt mig lite lästid i alla fall. Tydligen är det hennes blogg dom pratade om på Fråga Olle när vi var på den inspelningen.
Hittade även en annan blogg, jag är nog väldigt efter som hittade den först nu men ändå, det är jättesorgligt. Handlar om en tjej med cancer (hon har tyvärr avlidit nu, för en vecka sen). Hon skriver om sina dagar och hur hon kämpar på. Tycker så synd om hennes pojkvän, man kan ju aldrig föreställa sig hur det skulle kännas. Tänk om Joachim skulle få en sjukdom och sen försvinna ifrån mig. Näe så ska jag inte tänka... usch. Nä nu blev jag typ jättedeppig. Joachim är ju bara i skolan och kommer faktiskt snart hem. Vad bra för jag vill inte vara ensam mer nu.
Nu ska jag läsa vidare i den där sexbloggen och sen vet jag inte, kanske spela eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0