Den lilla svarta

Jaha då var det onsdag igen. Det regnar och ser väldigt kallt ut, typiskt eftersom jag måste röra mig till forum idag och även Willys. Jag har inte varit ute på jättelänge eftersom det typ inte finns nån anledning eller nåt viktigt jag måste göra. Deprimerande hur allt har blivit... från att slita häcken av sig till nada över huvudtaget. Not my style.
Idag börjar Idol igen också med en ny jury. Känns typ heeeeelt fel?! Varför ska dom byta jury ens? Jag har inte hört ett ljud om det innan, men jag är ju ganska efter men ändå liksom. Jaja man kanske ska ge det en chans. Tänkte laga nån extra god mat idag. Kanske fläskfilé med potatis och sås. Mmhh det låter perfa! Jag bakade en kladdkaka igår men jag tror inte det kommer finnas kvar till ikväll hehe. Den blev för övrigt helt svart ovanpå men det gick att skära bort sen och den blev faktiskt jättegod.

Nu ska jag ta mig en bit och spela lite på King! Har blivit helt fast, man får juveler varje gång man spelar och ju fler juveler man samlar på sig ju mer saker får man tillgång till på sidan. Haha alltså jag bryr mig egentligen inte alls men det är kämparglöden som väcks inom mig! Roliga spel finns ju också... cyaaaa, don't wanna be yaaaa!


Den svarta kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0