Lördagsgodis

Sitter och smaskar i mig massa godis just nu (känner mig tjock). Har lirat Frozen throne med Eric och ska snart spela igen, men just nu spelar han WOW med Joachim som sitter ute på Värmdö och har skittråkigt (uppenbarligen) haha.
Vi var ju på sjukhuset tidigare idag och hälsade på min morfars bröder som t.o.m. låg i samma rum. Den ena av dom mår ganska bra nu och skulle få åka hem imorgon medans den andra inte mådde fullt lika bra. Blev ledsen direkt när jag kom in i rummet och såg hur trött han var, att han knappt hade några krafter kvar. Han kan knappt röra på sig längre. Han påminner så mycket om morfar så det blev nästan som en repris, som att se morfar ligga där igen, nära slutet av livet. Det var jättejobbigt och vi kramades jättehårt när vi skulle åka därifrån och man märkte att han blev ledsen. Han höll mig i handen och sa farväl och det gjorde så ont men jag kunde inte få fram några vettiga ord. Vad säger man egentligen? Kände mig alldeles tom och allt kändes grått. Vad hemskt det måste vara att ligga där när man känner på sig att man snart ska somna in. Nej nu vill jag inte tänka på det mer, får en klump i magen...

Jag och Joachim hade en inte så kul konversation tidigare idag och det var jättejobbigt. Vi är redan så långt ifrån varandra men då kändes det som att jag var flera planeter ifrån. Saknar honom så det gör ont och jag får inte träffa honom förrän på måndag eftermiddag. Då ska han få världens största puss och kram! Och så ska vi ju gå på Fråga Olle inspelningen. Ska bli jätteroligt!
Har förresten samlat ihop poäng till 2 biobiljetter till från GratisBio, då kommer jag ha 3 stycken :D Drar med J nån dag under veckan, kanske den 10e! Då har vi hängt i ett år typ?! PUSS PÅ DIG ÄLSKLING! Vi är mysiga även fast vi inte alltid kommer överens. Love you anyway, always!

Tänkte bjuda på lite gamla bilder (såväl pose som vanliga) eftersom jag sitter på min gamla dator som jag har samlat allt material i sen jag var ung och dum haha. Lägger upp dom lite senare så ni kan få er ett gott skratt innan ni ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0