Våra framtida bebisar?

Joachim sover, jag hostar och är vaken och slösurfar, allt är som vanligt med andra ord. Sitter och "skapar" massa bebisar på makemebabies och det är ju ganska underhållande, här får ni se lite resultat:




Hur är det ens möjligt att våran bebis blir SÅ blond när jag har så mörkt hår? Hahah vilken syn om jag skulle trycka ut en megablond unge, tror inte det kommer hända (tyvärr)! Men visst var dom "söta"? Hahah så himla ugly. Kanske man ska skylla på bilderna man laddar upp på sig själv och ens partner. Joachims bild är ju skapligt gammal och min kanske inte var den bästa men jag har insett att jag typ inte har några bilder på mig själv över huvudtaget och verkligen inga som är lämpade för såna här tillfällen. Jag är fortfarande chockad över allt blondt hår!!! Värt att tillägga att den ena bebisen heter "puss" och den andra "wiiee". Ja i brist på fantasi så fungerar det ju...

Kommentarer
Postat av: Din Mamma

Du kan ju trösta dig med att ungar är ofta blonda i början och blir mörkare med åren. Jag var ju mtf barbieblond när jag var liten. Pelle med. :P

Jag vill också kolla hur mina och Guttas ungar skulle se ut! Haha jag har en känsla av att något vackert kommer uppkomma ;)

2008-09-19 @ 07:57:28
Postat av: grisen & jag

hahaha ja men fatta ändå vad rädd jag blir, jag e ju så SVART!!!! visa resultat av bebisforskningen sen tack ;)

2008-09-19 @ 12:46:40
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Min MAMMA

Asså om du får en unge som är så där vit, måste jag ta mig friheten som första-bitchen och kasta ut ungen från fönstret(när det e stängt.)



Jag är säker på att du förstår;) Och räknar med att du gör detsamma om jag skulle föda något lika syndigt!



//Mamma banan

2008-09-21 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0