Vet inte...

Vet inte vad som händer med mig, känner mig helt tom, tom på allt. Var inte glad igår men det kändes bättre när jag fick prata med mamma i alla fall.
Solen skiner ute nu men det gör verkligen inte jag. Känner mig grå och ensam. Ensammast i världen, och mest misslyckad. Åker nog hem till Dalarna ett tag, tror jag behöver det, eller jag vet. Vet inte hur länge jag lämnar Stockholm, orkar inte. Usch för att må såhär, aldrig mer vill jag må såhär. Det jobbiga är att jag verkligen försöker vända på allt men det händer ingenting. Jag hatar att känna mig hjälplös och värdelös. Det är så kort med tid så jag vill bara försvinna, typ fly härifrån men det fungerar ju inte heller.

Nä jag tar med mig Grisa och försvinner ett tag, det ska nog få mig att må lite bättre. Hoppas jag i alla fall. Hoppas allt löser sig, annars vet jag inte vad jag gör, men jag har lärt mig av mamma att alltid tänka att "det löser sig alltid". Jag hoppas hon och mitt tänkande har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0