Want some cheese with that whine?

Usch sitter här och känner mig så deppig... VARNING! Whinerinlägg. Känner mig typ ensam även fast mamma är hemma. Känner mig helt meningslös, liksom vem behöver mig egentligen? Jag är bara en myra i mängden. Ingen som sticker ut. Jag gör inget speciellt, är tråkig, fattig osv osv. Vad är det för liv? Undrar vad jag behöver göra för att känna mig viktig och för att det ska kännas som att det jag gör betyder något eller spelar någon roll. Typ vinna på lotto och skänka massa pengar överallt så alla blir glada på mig? Gillar alla mig då?
Alltså om jag fick göra vad jag ville just nu så vet jag inte ens vad det skulle vara, så illa är det. Jag känner mig typ seg som fan och har ingen ork. Jag kanske skulle vilja vara full så jag kan inbilla mig massa positiva saker. Typ tänka att jag klarar allt och är så jävla snygg och att alla vill ha mig, för att sedan vakna upp dagen efter bakfull som ett as och klämma ur mig lite mer whine och ångra gårdagen. Nej alkohol verkar inte vara lösningen. Och jag vill inte att alla ska vilja ha mig för det räcker med en person<3 (hoppas han vill ha mig då, pinsamt annars liksom haha att jag sitter här och är självgod och tar det för givet). Love u anyways...

Det finns inget att kolla på på tv men jag ska ändå ge det ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0