2009

Oh det var nice igår, riktigt nice! Tog inga bilder haha jag orkade inte. Satsade på att bli full istället. Det är ju bara nyår en gång om året! Tolvslaget var wicked och alla var så glada! Det var kul att vara där med er. Så nu är det ett nytt år och grejer... undrar vad som komma skall. Jag har börjat det nya året med att ligga i sängen hela dagen, nu äter jag godis samtidigt som jag funderar över om jag pallar festa idag igen, även fast jag jobbar imorgon. Iofs så bangar jag ju aldrig annars, men jag är lite seg, men vafan liksom... haha. Jag kanske pallar, vi får se.
Är så sjukt sugen på pizza så det finns inte... men vill inte äta ensam.

Nu ska jag gå tillbaka till sängen tror jag. God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0