det går framåt

Sakta men säkert. Jag var ansvarig idag också och tydligen är min roll som värdinna på jobbet väldigt seriös. Har fått i uppdrag att inreda lite småsaker och det helt baserat på min egen fantasi som för tillfället inte existerar. Jag har till på lördag på mig, det ska jag väl fixa. Men det är lite svårt när man inte har en aning liksom. Ska nog kolla runt i lite olika affärer imorgon efter jag slutat. Tänkte kanske fixa en liten överraskning till dom som jobbar på morgonen då på lördag också, men vi får se.

Idag är jag sjukt trött. Chillade efter jobbet i "personalrummet" eller vad man ska kalla det, på sofforna och kollade på tv. Sen fick jag sällskap och snackade massa skit tills jag kände att det var dags att röra sig hemåt. Somnade på tåget och här är jag nu. Såg att det är top model idag och direkt efter det filmen the guru. Så jag gissar på att det blir filmkväll för mig idag för jag har inget bättre för mig.

All snö är ju borta helt plötsligt har jag hunnit observera. Istället är det lerigt och skit. Fast jag klagar inte, det var förjävligt kallt ett tag och nu är det typ skönt ute.

Nä nu ska jag förebereda mig för tv tittande! Jag kanske återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0