dum blondin!

Idag på jobbet brände jag handen i fritösen i oljan som är typ 180 grader varm eller något. Det svider nu kan jag säga. Det syns inte något speciellt men det KÄNNS! I normal rumstemperatur så svider det så förjävligt, alltså just nu också. Ute i kylan går det lite bättre men jag vill inte vara ute. Hade tygskor på mig idag så mina fötter var pissblöta när jag kom hem, smart där. På jobbet kallade dom mig för dum blondin nr.2 då vi redan har en. Jag håller faktiskt inte med men dom kunde verkligen inte förstå hur jag brände mig. Aja jag överlåter diskussionen till dom... jag är mest bara lack på allt. Kände redan från början att det här skulle bli en skitdag. Likaså blir det väl imorgon. Måste "ta hand om handen" nu... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0