"fattar inte det där asså"

Hemkommen för ca en halvtimme sedan efter typ en onödigt och sjukt lång dag på jobbet, fast ändå inte. Slutade efter kl.19, åkte med sista tåget hem kl.01! Sick. Jag chillade efter jobbet och tänkte röra mig hemåt när jag får höra att jag ska hjälpa till att göra en jävla fjuttig skylt om att vi ska ha ansiktsmålning på lördag. Skoja inte, det tog över en och en halv timme att göra den. Jag hatar den! Fick springa till tåget också, hann precis på innan dörrarna stängdes. Hade jag missat tåget hade jag halshuggit mig själv på plats.
Har gluttat igenom tradera och uppdaterat mig själv, känns bra. Känns ännu bättre att det är löning på fredag. Yes! Fan vad najs det blir!

Nu måste jag snart sova för jag ska upp snart igen. Bangade på att tvätta kl.7 på morgonen, kände att jag kommer nog vara lite för trött för det?! Godnatt och pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0