finally

Tro det eller ej men jag är ledig imorgon! SWEET! Det är visserligen bara en dag men jag är glad ändå, hellre det än ingenting alls liksom. Igår softade jag och idag ska jag också softa. Min kropp behöver det efter allt jävla ståhej som var non-stop förut. Men snart är jag back on track och är den som "aldrig bangar". Imorgon ska jag också softa, vet inte riktigt vad jag ska göra. Har inte ens något speciellt som måste göras här hemma. Jaja vi får se helt enkelt. Men nu är jag hungrig så jag måste proppa i mig något, kanske godis? Mycket bra.

För övrigt så är Grisa mycket söt men fyfan vad jag stör mig på henne när hon har damp, alltså springer runt som en idiot och vägrar sluta. Och när hon biter på granen. Morr! Kanske är dags att ta ned den förresten... kanske ett projekt för imorgon! Ha en trevlig lördagkväll allihopa! Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0