fint besök!

Idag kom min kära mor, lillebror, GRISA(!) och mammas kille hit. Mamma och hennes kille gjorde bara en kort visit men min lillebror är fortfarande här. Vi ska ha det allmänt mysigt och imorgon ska vi gå runt i stan gissar jag på och senare mot kvällen ska vi hitta på något annat kul, typ bio eller nåt. Bara han inte vill se Yesman för den såg jag igår. Grymt bra för övrigt! Man märker att Carrey börjar bli gammal nu, innan har man liksom inte tänkt på det.
Aja whatever... gud vad det är stört kallt ute! Man går runt och spänner sig helatiden för att hela kroppen vill frysa till is typ. Man uppskattar varje varm sekund man kan få. Kan det inte bli sommar snart? När man kan gå runt i fina sandaler, kjolar, klänningar osv. Palla vintern.
Idag har jag för övrigt varit duktig och tvättat, diskat, städat, lagat mat, ordnat i garderoben osv. Det var jobbigt och jag är inte ens klar ännu, men jag är ju en bit på vägen i alla fall. Orka att jag låter så himla seriös haha. Är faktiskt ganska trött så jag ska säga åt skitungen att stänga av tvn nu så ska vi krypa till kojjs! Är så himla glad att min bebis är hemma igen! Nu kan jag pussa på henne helatiden! Alltså hon är verkligen så jävla vacker! Sov gott!

Ps. Mammas kille gav mig en fet flaska martini asti. Han tyckte väl att jag behövde mig ytterligare en sup. Tack! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0