kladdigt

Vad har Cecilia gjort idag då tro? Hon har vaknat efter en skön natts sömn, legat och degat i sängen och kollat på tv, ätit lite mackor, degat ännu mer framför tvn, ätit prinskorvar, umgåtts med slynan och snackat skit/degat ännu mer framför tvn, diskat, städat lite, plockat ner julgranen osv och jag har gjort en kladdkaka som jag tog ut ur ugnen för en stund sen. Fick för mig att jag ville göra en lite sådär lagom spontant klockan halv elva på kvällen. Men jag förtjänar den faktiskt för jag har varit duktig idag, typ. Jobbigt att jag inte har någon grädde hemma. Det var min lediga dag det. Nu är det en hel vecka kvar tills jag är ledig igen. Imorgon ska jag jobba heeela dagen, jag måste vakna tidigt och jag kommer vara hemma strax före kl.21 imorgon. Jävligt o-najs!

Aja... nu ska jag kolla om kladdisen är klar för nu kan jag inte hålla mig längre.


Jag langar en paz-poze med min julmust och dator<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0