övergiven

Men pinsamt. Vid den här tidpunkten känner man sig som den enda vakna i hela Sverige, för ingen jävel är ju inne på msn. Tänk vad seriöst man kan ta det. Ännu mer pinsamt är det när jag tänker tillbaka på vad jag har gjort uppe hela natten? Jag har slösurfat, ätit loops, druckit äppeljuice, lyssnat på musik, slösurfat igen, lyssnat på mer musik, gluttat igenom hela facebook, druckit mer juice, laddat ner musik, druckit juice igen, börjat bli trött, fortsatt ladda ner musik, lyssnat på musik, och här är jag nu typ... ska ta mig i kragen och lägga mig och sova nu (för det är ju så jobbigt). Det roliga är att jag ska upp om ca 3 timmar igen för att tvätta mina äckliga kläder. Hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0