tjoflöjt

Hemma efter en lång dag, kändes det som i alla fall. Sitter och softar med en låt som får mig lite nere men ändå inte. Är hungrig, ska snart laga prinskorv. Har ont på händerna, fick typ ashet olja på mig idag från fritöserna, som vanligt. Mina händer är seriöst helt förstörda. Så värdelöst!
Sen jag uppade senast, vilket var tre dagar sen? Så har jag umgåtts med min bror osv. Vi såg Australia på bio, den var helt okej men inte mer. Vi har mest busat här hemma och haft oss och igår åkte han hem. Tråkigt att jag jobbade! Men det gör jag ju alltid så det var inget ovanligt. Jag har seriöst bara 4 dagars ledighet kvar i hela januari. Och det är bara en dag i taget = jag har inget liv! Fattar inte hur jag pallar egentligen men jag får bita ihop och bara köra.
Annars händer det inte så mycket. Problemet är ju liksom att jag jobbar helatiden så vad mer finns det att berätta liksom? Haha. Jag längtar tills det blir sommar! Gud vad underbart det kommer bli! Har bestämt mig för att denna sommaren ska bli den fetaste någonsin. Ska ha så grymt kul!

Kan bjuda på lite bilder från nyår sen ska jag laga mina prinskorvar.
    
Den sista bilden är bäst. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0